i can make your bed rock


1. SOLEN! JAAAA AAAAAAH, SOLEN TITTAR FRAM HÄR I DEN LILLA HÅLAN!
2. Nysa :D!, det är så jäkla härligt asså ^^
3. vänskap. jag skulle aldrig kunna klara mig utan mina vänner, ni finns där hela tiden oavsett vad, och jag älskar av hela mitt hjärta. <3
4. fiiiiiilmkvällar eller utekvällar vid sjön med grill & chill
5. party :D
6. pizza!
7. musik. (L) det får en på andra tankar när det blir lite jobbigt
8. GRYNET!
9. DEGA I SOFFAAAAN :D::D:D:D
10. popcorn (a)

1. jag ger den fetaste dissen någonsin till känslor, det är hemskt att man inte kan hantera eller kontrollera eller inte kunna ta på känslor, och liksom bara inte få kunna dra bort eller slita bort dessa jävla känslor, det är hemskt att ha känslor, när man verkligen verkligen verkligen inte vill ha det, det är bara skit, fyfan för dessa bajskänslor

2. PROV! bajs för prov!

3. när datan segar -.-

4. att man måste gå till skolan när man verkligen verkligen VERKLIGEN inte orkar stiga upp från sängen och täcket är jääätttevarmt och man verkligen bara vill ligga kvar och mysa ._.

5. ATT man måste vara smal! VAFAN det står i VARJE JÄVLA TIDNING "såhär går du ner 8 kilo på en vecka!"
OCH? VAFAN TRORU JAG BRYR MIG? NEJ!, SÅ LÄGG NER ERA JÄVLA BAJS BANTNINGSMETODER! GE ER!

6. jag verkligen haaaaaaaaaaaaaaaaatar när man verkligen tror att man ska nysa, och så tror man att man ska liksom ba ATSHOOOOOOOOOO och bara flyga upp i taket och typ bryta nacken.. fast så kommer det bara en liten nysare :(

7. snick snack (som morfar säger) skitsnack, asså kom igen liksom, det slutar aldrig bra när man snackar skit om någon så lägg neeeeeeer :););););)

8. NÄR BENEN ELLER FÖTTERNA SOMNAR FÖR ATT MAN SUTTIT KONSTIGT, OCH SÅ BÖRJAR DET STICKAS OCH KITTLAS TILL :O!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0