+++


HI THERE OLD PICTURE :'D
hehe... hoppas att ni kollade på klippet där nedanför :D!.. om inte... GÖR DET! :@ :O! :D (Y)
men iaf, nu har killarna gått & hela mitt rum ser ut som världens jävla röra "/... TACK SÅ JÄTTEMKT :):):):):):)!... har massa nötskal och godispapper i min säng nu :(
bajs! men jaja, dagen idag har varit jättebra :), HAHAHAH OCH VET NI?
idag berättade annie på fysiken att
då jag och annie var superdupersmå så hade vi en " studsbollcirkus" så vi hade typ 4 studbollar som vi studsade runt med, och så hejjade vi på dom och gav dom namn, vi ba HEJJA STUTTSI! HEJAHEJAHEJA ! HAHAHHAAHAH! fyfasen vilka wierdos vi va..........och är.... hahahah :D, men iaf, jag måste ta och lägga mig nu för att jag ska upp tidigt till kyrkan imån, och så kommer min pluttis hit på förmiddagen och är här hela dagen och kvällen :D

nattnatti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0