YOOOOOO



damn :o
jag somnade igår xD
jag kollade på Van HElsing =D daaaamn vad bra den va :D
heheh sen nu på morronen så försov jag mig.......iiiiiiiigen -.-

GO EVE GO EVE GO,GO, GO EVE!

heheh sen idag i skolan på maten så skulle jag och samson hälsa på ebba, och tror du inte att hon tappar sin tallrik med ALL SÅS RAAAAAAKT PÅ OSS HHAHAH! JO DET GÖR HON!

och först jag: *såg ingen sås på mig* JAG BARA JAAAAAAAAAA YESYESYESYES JAG KLARADE MEEJ WIHO

*jubel!* :DD::D:D:D:D::D:D

och sen så såg jag att jag fått sås på hela benet ..... och där dog mitt jubel.... och sen såg jag att hela samsons fötter va fulla av sås och jag börjar skratta något så enormt HAHHAHA, jag tror seriöst att hela kina hörde mig xD

men det är chill (h)

sen så gick jag ut och så dansade jag & emma, frida och några andra tjejer VÄRSTA COOLA DANSEN !
HAHAHHA jag lärde mig nästan den! så häärligt :D, det va skiiiitkul, så jag ba. YOO :D


och nu så hängde lillastora plutten samson med mig hem och vi käkade typ 2135161746853217231 mackor och är nu proppmätta =)

....och jag är trött så nu ska vi sätta på en film och somna (a)

hööööööööööörs ikvääääääälllllll =)=)=)



-dagens random
: jag har börjat använda ordet YO mitt i en mening :o, jag liksom berättar en sak och sen mitt i allt, jag ba YO (h) AHHA helt random :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0