you're so sad, maybe you should buy a happy meal :D


HEJ GAMMAL BILD :D

har precis varit nere och målat brädor med mamma & jenny, haha tro det eller ej men det va ganska kul. :) jag gillar faktiskt att måla :o, så vi ska ner och måla imån igen :D::D:D:D::D *happyface*
heheh, normalt jo jag vet .....
och.... ehm....jag pluggade aldrig innan :(.. jag han skriva en rubrik: TAKEN, sen gjorde jag inte mer :( jag skulle ju öva på fysikprovet vi har imån... men det gjorde jag inte heller... FY EVELINA FY! nu får du IG! :D

okeeeeeeeeeeeej random... men jag är trött, och jag luktar färg *gör en konstig min* haha, ska hoppa in i duschen igen och sen hoppa ner under täcket och kolla på film (a)

nattinatti mina spagettitår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0