dreams..

hehe, tänkte att jag likaväl kunde släppa av 2 av mina konstiga drömmar här också om ni ändå läser :D

första drömmen.

jag va fast i ett hus med min familj och 3 andra familjer. och i huset så va det minst 800 olika livsfarliga ormar.. och så fick man inte nudda marken, för där låg alla läskiga ormarna och lurade och väntade på att få bita ihjäl ngn, och så tappar gustav en leksak på marken och försöker ta den, men så hoppar jag framför honom (för att skydda hnm) och så biter en orm mig :(. jag och mamma fick åka in tillsjukhuset .. som tydligen va i en bilmack (?) och så fick vi åka en jääääääääääävligt lång linbana in I själva sjukhuset, där det va en doktor. och så sa vi att jag blivit biten, och då frågade doktorn hur den såg ut, och det visste ju inte jag, så jag sa ju att jag inte visste, och då sa han att jag skulle dö. men det ville ju inte jag göra hallå :o, så jag tog en spruta och tryckte in i armen... och så fick jag VÄRLDENS STÖRSTA ARM :O MEEEEEn jag klarade mig :D, och så kom vi hem, och så står samson richard och alla för att hälsa på mig vid rickes hus, och så springer jag fram för att krama om dom, men så råkar jag döda ALLA med min stora arm :(


andra drömmen.


2012 katastrofen bröt ut, jag och alice va smarta som kom på att flyga ifrån atown, så vi tog n tripp till USA :D... fast.. påsvägen dit, då vi va uppe i luften ovanför molnen, så va det massa sjöar och masa byar där uppe :o SÅ JAG EVELINA SELLÉN, JAG KAPAR PLANET :D, och akut landar på ett majsfält, (?) vi hoppar av och plockar upp vareda liten majskolv och lägger det i planet, vi går in till den lilla byn där vi träffar hugo olofsson :)... SOM pratar ett annat språk :o för det gjorde alla som va där uppe, så jag och alice går tillbaka till planet  och äter upp alla majskolvar. och så går vi runt och kollar läget, vi snottar en båt som ligger i en söt liten sjö, och paddlar runt lite, och så kommer vi till vääääääääääääääärldens finaste vattenfall, så vi måste ju åka in i det :D... fast då så blev allt svart. så hela drömmen slutade så.



GRATTIS NI SOM ORKADE LÄSA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0