the cuties rockin' yes


HEj blÅbäR :)

har precis kommit hem och tvättat av mig mitt smink :D, har varit på tjejkväll hos klara :) vi åt jättegod mat och satt och pratade hela kvällen, och ju mer klockan tickade, ju mindre folk blev vi, och tillslut va det bara klara, felicia, cajsa & jag kvar, haha, vi satt och sjöng och planerade lite roliga grejjer som man kan se fram emot (a)... men jag måste gå och lägga mig nu, och varför jag måste det, är för att jag måste vända på hela dygnet eftersom att vi börjar skolan på måndag :( ::(:(:(:(:(:(:(:( BAJS PÅ SKOLAN!
jaja... ska lägga in lite bilder och sen nana.
NEJ NU FICK JAG HICKA OCKSÅ :(... måste verkligen nana nu..

caio!








.... där fick ni några suddiga bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0