the version of hell


hej......

okej, denna dagen va ju.... kul....., asså jag vet inte inte vart jag ska börja :o vi kom till skolan, gick upp till klassrummet och fick massa pärmar och massa annat bajs. gick till nästa lektion, sen till nästa, till nästa, ja ni fattar. och det fula är att när vi ska till matensalen är hela matsalen renoverad (!?) DET ÄR JU FÖR F*N INGET FEL PÅ MATSALEN IDIOTER DET ÄR JU MATEN VI HATAR SÅ LÄGG PENGAR PÅ DET IST, DET ÄR NOG EN BRA BÖRJAN!!!! (Y) åh guuud vad arg jag blev på det -.-' sen så bar det av tillbaka till skolan och tiden sprang iväg, och jag fick ju SÅKLART huvudvärk också :o :(, skolan slutade och jag och lovisa gick hem. nu är jag hemma OCH DÖR AV HUNGER, så ska ta och äta 

NU

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hände med dej och martina? ;S

2010-08-25 @ 15:06:51
Postat av: evelina :D

det har inte hänt nånting?:S det är bara att vi båda vill satsa på skolan, så vi umgås bara på helgerna :)

2010-08-25 @ 21:17:38
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0