well done!


HEJHEJHALLÅÅÅ
sitter i sängen, nydushad, har nötter i knäet och laddar för att...... LÄSA EN BOK! TRO DET ELLER EJ! jag har börjat läsa böcker! för första gångrn i mitt liv så ska jag evelina sellén läsa ut en hel bok! (har aldrig läst ut en bok, får damp) HEHE, MEN iaf. var ute och gick nästan 1 mil med älsklingsfanny innan ! jätteskönt, vi var ute och trallade runt LÅÅÅÅNGT uppe i skogen (a) så det va mysigt :) du betyder hjärtat!, meeeeen...nötterna skriker på mig :( FAST O SHIT glömde berätta att idag i skolan när jag va påväg tillbaka till skåpet, så kommer Alice och ger mig min mobil? (WHAAAAAAT?) jag hade tydligen glömt den nånstans i kafeterian :o.. men som tur så kom den lilla mobilen tillbaka till mig (a) MEN nu ska jag läsa :D

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0