bajs test

Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv, vågar du chansa?

Jag gillar hår som är
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[  ] Bakom glasögon
[  ] Drogade
[  ] I linser som är onaturliga
[  ] Stora
[  ] Normalstora
[  ] Små
[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[x] Lika långa som mig
[  ] Korta
[  ] Kortare än mig
[/] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare 
[x] Ishockeyspelare  
[  ] Orienterare
[  ] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] tränar på gym
[  ] Nazister

Det är snyggt när killar...

[  ] Har tatueringar över hela kroppen

[x] En liten tatuering
[  ] Piercing i ögonbrynet
[  ] Använder speedos
[  ] Snaggar sig

[  ] Har längre hår än mig
[  ] Inte rakar sitt ansikte
[x] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben  
[  ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[/] Alltid har mössa på sig
[  ] Har märkeskläder
[x] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille...

[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han e med kompisar
[ ?] hans skostorlek.


Det är gulligt när killar...

[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop   
[xxx ] Är svartsjuka         -
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[  ] Köper mina underkläder
[x] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[x] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[x] Kan sjunga riktigt bra 
[ ] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[  ] Är mycket pluggis
[x] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig


Detta står jag INTE ut med...

[  ] Kaxiga killar
[  ] Blyga killar
[  ] Killar som slår ner folk
[?] Nazister
[  ] Överbeskyddade killar, 
[  ] Sportnördar
[  ] Killar som har nära tjejkompisar
[  ] Killar som spelar Wow
[  ] Killar som kör moppe

[ ] Killar som är i stallet
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig, 
[ ] Killar som trakasserar folk
[ ] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[ ] Killar som super sig packade varje helg
[ ] Killar som röker och snusa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0