I pray for you ♥

shena i lingonskogen :D
kom precis hem ifrån fanny för en stund sen, full rulle där hemma :D!, vi kollade på film och bara chillade, helt toppen :), tjaa, vad gjorde jag tidigare idag? jo jag gjorde kemiprovet... och jag har en känsla av att det gick Liiiiiiiiiiiite bra iallafall :D och så har jag spenderat lite tid med min älskling idag också :) så himla mysigt (a) okej, till ngt helt annat, vet ni vad jag gör nu? jag käkar bullar, VET NI SERIÖST HUR JÄVLA GOTT DET ÄR !? DET ÄR SUPERDUPERTRUPERGOTT. kan inte koncentrera mig på ngt annat nu än att äte min älskade kanelbulle :')!
så, sov så gott readers, nattinatti  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inför "Gilla" knappen på bloggar, för vicci gillar det senaste och detta inlägget mycket (Y)<33333

2010-02-27 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0