evelinas tankar

vet ni?  jag har faktiskt tänk på en sak. tänk att vi är huuuuuuur många som helst på hela jordklotet, det finns flera miljarders miljarders hundra tusen miljarders miljoner människor på denna planet.. om inte mer. och exakt ALLA är olika! är det inte heelt sjukt att det finns så otroooligt många männiksor på denna planet och INGEN ser likadan ut? och hur många personligheter FINNS DET EGENTLIGEN ?! jag menar, alla har ju inte bara olika utseenden utan framförallt olika personligheter. har inte ni nångång velat stöta på en person som va EXAKT likadan som dig, skrattade åt samma saker, älskade samma maträtter, va samma positiva glada person, den som ALLTID stöttade dig oavsett vad, den som avslutade dina meningar, den som reagerar på samma dett, den som ALLTID HELT UTAN TVEKAN förstår dig rakt av i alla lägen, hade det inte varit helt awesome att faktiskt stöta på sin egna tvilling/ soulmate? ALLA har en soulmate nånstans i världen. och denna person kan vara vem som helst, en tjej, en kille, ett djur, en mask en fågel, en fisk, en kvinna, en man, ja rent ut sagt VEM FASEN SOM HELST. jagsjälv hade typ DÖTT för att få träffa min soulmate. så sjukt häftigt,
och juste, det finns en myt som lider såhär:

"Det sägs att varenda levande skapelse på våran planet såg annorluna ut förr i tiden,  en människa bestog 2 huvud, 4 armar, 4 ben. men en dag så slog en blixt ner i varenda levande varelse på mitten, så dvs att varenda människa fick 1 huvud, 2 armar och 2 ben.

& Allt detta hände för att de två människorna som delats på mitten tillslut skulle återförenas till en person den en gång va."

hehehehee. jag vet inte om det är ett skämt eller om det är sanning, men det känns som att det kan stämma faktiskt ;s, för alla hittar ju sin soulmate tillslut, det kan både vara sin stora kärlek eller sin absolut bästavän. eller kanske både och :o!
men en soulmate, det är en som man verkligen älskar hela livet ut. den som man inte skulle kunna leva utan.

men nånting måste ju denna text betyda,..................... eller?
jaaaaaaaaaaaaja, kl är faktiskt 02.50 på natten nu.. så jag skyller på det.
ska nog ta och nana nu tror jag. är supertrött, och det märker ni kanske på texten som jag just skrev.

puss och kram, nattinatti

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns bara 6,5 miljarder inte flera miljarders miljarder :P

2010-02-28 @ 08:57:09
Postat av: evelina :D

jaaaaaaaaajaaa, det finns jävlit många iaf :D

2010-02-28 @ 12:47:38
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du haft någon soulmate någon gång då? nu? eller när du var liten? :)

2010-02-28 @ 22:23:22
Postat av: evelina :D

nej, deth har jag inte haft, jag trodde jag hade en soulmate, och det va för ett par årsedan. jag älskade henne så mkt att jag skulle kunna offra mitt liv för henne,(och nej inte lespiskt menat) men senare stack hon mig i ryggen, sket i mig och svek mig.



men annars har jag ett 4 nära vänner som är hur lika mig som helst :)

men inte än har jag hittat min lilla soulmate, elr vem vet, det kanske jag har, bara att jag inte insett det än :)

2010-02-28 @ 23:07:12
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: ema

(ehe en kommentar till när jag ändå är igång)

vaad är chansen att man skulle träffa sin soulmate bland jordens alla miljoner människor? och tänk om man inte talar samma språk. Tänk om min soulmate talar portugisiska. Då skulle jag ALDRIG upptäcka att det var min soulmate. :O

2010-03-20 @ 01:10:51
URL: http://cheerupemokidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0