awesome shit

hey där era friska lyckoostar.

är fortfarande sjuk... men febern börjar saaaaakta, och då menar jag sakta -.-
ge med sig :) (y)
fast jag får nog stanna hemma imån igen, om mamma inte ändrar sin åsikt

men min dag har sett ut såhär :

druckit masssa massa massa té

kollat på bridget jones the edge of reasons

sovit

kollat runt på youtube, bland annat kollat på en kinesisk version av svampbobfyrkant (?) och den kollade jag på 4 ggr irad på samma klipp (?) men jag fattade inte den (?)

och kollat på kapten filling såklart vet inte hur många ggr jag kollade på den heller :o

och lyssnat på musik h i h i

och jag hittade massa olika låtar :D

så .. jag är lite glad :)

men nu ska jag.. ta och göra nånting annat .. som att kolla på

bridget jones the egde of reasons :)


take care all of you. <3



and here he is,.... CHINESE SVAMPBOB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0