FKN AWESOME NIGHT!

heeeeey mina små pärlor :D
har ni sooooovit gott? (a)
det har jaaaaaaag (a), och INTE bara det (a)! jag va på världens roligaste födelsedagsparteey igår :D!
HA-HA TASTE ON THAT :'D!
och GRATTIS FIRRE :D <3
asså det va seriöst det roligaste på lääääänge!,
fast hallå, nyårsfesten va lika lika rolig :D!
haha det största på lääänge har hänt i denna byhålan, vi har haft 3 fester på en vecka!
och det roliga är att alla blev skitlyckade, riktigt fett :)
meeeeeeen nu ska jag ner och käka matmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmat,
.... jag åt också igår då jag kom hem.. billys pan pizza, det där är riktiga grejjer asså :o
jag skrev ett inlägg men jag såg också att det inte har ploppat upp på bloggen :o *EVEL EYE!*
jaaaajaaaaaa, jag tryckte vell antagligen inte på rätt knapp (a)
men nu måste jag äta matmatmatmatmatmatmatmatmat (L)

BEST EVER.

BYE, PEACE OUT DUDES. LOVE U ALL. <3

Kommentarer
Postat av: FELICIA

hihi evelinutt <3

2010-01-03 @ 14:30:36
Postat av: Ladan

Hur ska 94:a fester bli misslyckades ? och felicia räknas som 94 ;)

2010-01-07 @ 00:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0