HISS&DISS



1. SKIDOR :D sjuuukt roligt :D!

2. glass, mmmm, bara tänk på den underbara smaken, älskar glass. äter glass året runt TOPPEN (Y)

3. LMFAO = gudar

4. Kärlek, är inte kärlek bara sååå underbart? JO det är det! magen pirrar, känslorna tar över makten och det känns som man flyger och studsar på molnen. L-O-V-E-L-Y

5. skräckfilmer!, sjukt roligt och otroligt spännade att kolla på :D!

6. AVATAAAAAAAAAR (L) världens vackraste film, har verkligen aldrig i hela mitt liv sett någon så vacker film, jag menar,... tänk att bara komma på allting :o !? ja, jag kan bara säga en sak.
jag älskar avatar

7. TOAST (L)(L)


1. falska människor. det finns nog inget som gör så ont när en nära sviker en, man bygger upp tillit, kärlek och minnen, men ändå så sticker den en kniv i ryggen för elr senare. THAT SUCKS.

2. ben&jerrys. asså det är så överskattat, förlåt.., men jag har verkligen nånting emot ben&jerrys :o

3. då man är ute och fötterna blir kalla som isbitar och man förlorar känseln USCH !

4. läxor (N)!

5. att gå upp tidigt på morronen!  HATAR HATAR HATAR DET! :o
åååh att bara tänka den hemska tanken att få lyfta på det varmavarma täcket och ... naeh naeh, usch får (dåliga) rysningar bara av att tänka på det!
BAJS FÖR DET!

6. MARDRÖMMAR :O BLÄ :o


thats it. =D

goodnight =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

pissar och hissar! Det var ju försjutton det roligaste idag hahahahahah xD!!! jag har aldrig tänkt på det innan xD!

2010-02-02 @ 22:46:50
URL: http://rinplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0