oboy + käkar digestive MUMS

Hej britt & ulla :)

allt bra med er?
själv, så mår jag toppen som alltid :D!
jag åkte skridskor idag,

B-A-J-S-K-U-L! :D
halkade hela tiden :D
och så trillade jag på rumpan lite då och då.. men äh det går över :D
och nu efter en hur kul dag som helst sitter jag och käkar nattkäk

digestive och oboy :D (Y)
lovely

och juuuste min lilla älskling (melanie kusin/syster) har skaffat mobil, och hon är 5 år.. xD,men hon är skitsmart skriver massa brev och sånt till mig och är helt underbar, hon har ringt mig minst 3 ggr idag och pratar på som baaaara den :D
hon är 08 också.. haha bajunge :D
och så ringde hon mig på kvällen för .. ja vad kan det vara? för fjärde ggn :)
då ringde hon och berättade att hon kollade på mio min mio och att det va en *otroligt läskig scen* just då så hon va jätterädd och ringde till mig för att hon kände sig trygg när hon pratade med mig, och sen då det läskiga va slut så la vi på :D
 AIN'T THAT SWEEEET DUDES? :D
ja, jag har helt enkelt VÄRLDENS BÄSTA lillasyster :')
)
butt nu ska jag fortsätta käka :D

b y e b Y e


sexig bild? JOTACK JAG VET! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0