ALL THE CRAZY THINGS I DID TONIGHT, THAT WILL BE THE FKN BEST MEMORIES!

jaani, rubriken talar helt klart för sigsjälv!

D E N N A   N A T T E N   V A  H E L T   J Ä V L A  B Ä S T !

jag orkar inte skriva allt i en berättelse för att då kommer den ALdriG SLuTa.


* förfest i den lilla stugan
* några busungar satte sig och kissade under i ett hörn och i gräs och i buskar
* åkte in till hbg, satt och tjatade med 2 snyggingar i bussen
* gick runt och tjatade med massa folk, och då jag skriver massa folk så menar jag MASSA!
* en idiot försökte få mig att smaka på en dricka han hade i en flaska som han vägrade smaka på själv
* åkte världens jävla skönaste karusell EVER med felicia & becka
* cajsa fick en jättefin cowboyhatt av ngn random
* jag och felicia låtsades vara tsm och jättemånga gick på det HAHAHA!
* tjaffsade med en jävla vakt som ville att butiken skulle stängas när jag skulle köpa NUDLAR (!?!?!?!?) :@
* kom tillbaka, såg väääääääääääääääääärldens snyggaste kille, no kidding, stanna och prata lite, sedan va petro borta
* vi hittade petro, men en sprucken blödande läpp och och en liten bit av hennes tand va borta :(


* väääääääääääärldens snygging kom tillbaka till mig, vi kysstes och kramades
 
                                 * AAAAAAAAAAAAAAAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR*

* satt i bussen och va social
* åkte hem till den lilla stugan, där några andra va och chillade lite
* gick hem

och detta är inte ens allt, detta är bara en liten del av världens bästa kväll. och nu ska jag sova, och jag ville bara säga tack :D:D:D:D:D

och imån ska vi in igen och hitt nya snygga killar att ragga på ;)

GODNATT :D

Kommentarer
Postat av: DAGENS FRÅGA !

tycker du det är ok att säga "neger" till en mörkhyad person?

2010-08-04 @ 17:31:21
Postat av: evelina :D

tycker du att det är okej att säga "blattejävel" till en utlänning ?



jag tror du fattar vad som är ok och inte ok

2010-08-05 @ 11:37:53
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0