i let you be the judge and i'm the case

uppdatering?
svar : JA TaCK


gokväll alla :)

sitter i sängen hos faster och dör av värme, GR8! :) men skitsamma :) denna dagen har varit jättebra :), vi drog in till stan med den lilla familjen tajcon och så fikade vi, shoppade lite, (jag köpte en vit BH & en rosa vollangsak från H&M, bilder kommer snart) sen så gick vi till parken och va där och pratade lite och chillade :). sen så åkte jag och pappa hem, vi vilade lite och sedan åkte vi till fasterkate och så käkade vi glass och gick ner till havet och kollade där en stund, OCH SEN GICK VI HEM OCH ÅT AMERIKANSKA PANNKAKOR!!!! asså. jag dog. men sen då började jag leva igen för att jag blev ju tvungen att äta mer liksom :D och tillslut satt vi och kollade på film och käkade choklad :)

så det va alltså denna lilla dagen :) och imån äre en nyyyyy dag :) OCH GISSA VAD?! jag evelina sellén ska ut och springa kl  halv 8 på morronen :):):):)! den ni! :'D (men vi får ju se hur det blir med det) men sen så ska vi ner och sola och bada på stranden :) så vi hörs imån pluttar för att jag måste sova nu.

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0