i need you like my heart needs a beat

hey shollahopp :)

är färdigduschad och klar för kvällen, skönt!  är super duper nervös för konfan imån!

(om du vill komma och kolla så börjar den kl 11 imån i kyrkan)

hehe. men iaf. en myggjävel bet mig innnan på handen så att hela handen svullnade upp ;( F*CK YOU J*VLA MYGGOR! seriöst, kunde inte myggor vara flygande godisbitar som flög runt i luften som man kunde äta istället?! liksom hur bra hade inte inte varit att ist för en myggjävel satte sig på benet och började sluga blod så kom det en söt godisbit ist och satte sig på benet så att man kunde äta den :D så skulle jag vilja ha det ialafall. så då va det ur världen ^^ men jag måste ta och fixa det absolut sista nu. men vi hörs ju imån! godnatt fuckers!

kyss


tjejkväll hos fanny 2009


Kommentarer
Postat av: vicci :D

2010 hoppas jag verkligen inte ;o 2009 annars :)

2010-07-02 @ 23:44:52
Postat av: fanny :)

hemsk bild evelina, hemsk!

2010-07-03 @ 17:24:02
URL: http://ffaanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0