tryin' to get some,

Gokväll :)

ligger nerkurrad under täcket och chattar lite och lyssnar på musik :D, lyssnar sönder på commander med kelly rowland & david gutta också :D, skitbra faktiskt :D. hehe, ligger och dör av värme nu också så borde nog ta av mig täcket ^^ :D, fast funderar på att äta min häagen dazs som står i kylen (a) har en nu smak (a) men bläbär jorgubb & hallon om jag minns rätt :) tjuvsmakade på den lite innan .. ^^ KUNDE JU INTE LÅTA BLI JU :o, och den va jättegod (a). iaf. imårron ska jag till dalarna :o, lite annorluna ja, men vi ska dit och typ dra ut och käka och sånt :). så det ska bli... kul :D. SHIT kom på att jag måste ladda min ipod då ju :o :D hehe men vi hörs ju imån.

kyss








Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du inte på affes fest??

2010-07-16 @ 01:30:13
Postat av: evelina :D

för att jag är i stockholm om du kanske missat det ? ;s

2010-07-16 @ 11:05:03
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0