what you got boy, is hard to find

Tjollahopp :)

skrev ett inlägg precis men allting raderades ! GR8!

iaf. vi är just nu hos fasterkate, vi har käkat och fikat här :) så är typ världens fetaste köttbulle nu :')

juste, jag uppdaterade inte igår för att jag orkade inte. vi kom fram typ vid 4 och så kollade vi runt lite, senare så blev jag hungrig och så gick vi till MC donalds :D och så köpte vi maaaaaaaat :) sen så gick vi hem och satte på en film , pacakde upp lite och sen så stensomnade vi. hahah, tro mig, det har varit ansträngande att åka en bil i 3 timmar... vi hade seriöst på högsta volym och så satt vi och sjöng (skrek) till alla låtar som sattes på :D
så.. så va det :) , men jag måste dra nu, vi hörs sen!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0