you better give me what i came here 4

Hej :o...

har precis gjort ett STORT misstag! jag har kollat på en skräckis om andar och sånt så nu kommer jag självklart kunna sova! (NOT) omg... jaja, denn dagen har inte varit så speciell, det blev inte grönan för att mellie blev åksjuk.. och dår är ju grönan den bästa platsen att vara på liksom haha.. eller inte, så vi va ute och gick, gick till några typ berg :s aa eller gigantiska klippor, där satt vi och pratade och skrattade så att hela stockholm hörde oss (IGEN) hahaha, jaa. och sen så kom vi hem och käkade och så slappade vi framför teven, och sen så gjorde jag misstaget :/, och nu så kommer jag inte sova alls bra :( .. inte alls :(, men jag ska ta och sätta på en rolig film nu och kurra ner mig under täcket :)... HA-HA ELLER INTE! HAAAAAJA, JAG SKA HA VIDÖPPNA FÖNSTER, FLÄCKT PÅ HÖGSTA MÖJLIGA NIVÅ OCH SÅ SOVA PÅ TÄCKET :D!!!!!.. och sätta på filmen då (a)... men hörs imån, när jag är påväg hem :( suger så jävla hårt att åka hem redan för att allt har gått så jävla fort :(.. jaja, vi hörs somsagt imån,
så gott era små söta snigelöron ♥

natti



give us the strength to make it trough
Give us hope when it seems all hope is gone
Cause it seems like so much i goin wrong
On this road we're on'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0