18.36 don't let me go

hej bloggen!

snacka om skön dag. och ni vet nog vad jag har gjort eftersom att jag inte har uppdaterat på hela dagen... jag har kollat på gossip girl. OCH DET BLIR BARA MER & MER SPÄNNANDE SÅ JAG TROR JAG AVLIDER SNART! jag kan seiröst inte slita mig ifrån datan :o!

jag är helt fast

men iaf. idag har skolan varit heltokej :) hahah nu skulle varit med idag på hemkunskapen.. oharreminskapare brittan sjöng dagny.

och seriöst, det va ... INTE VISSTE JAG ATT BRITTAN VAR EN SÅN BEGÅVNING! (not)
det va inte inte det vackraste det man har hört liksom... haha. men vad gör man? :)

okej... men nu kallar mitt liv på mig, jag måste kolla på gossip girl.

xoxo evelina

har varit på jackt efter detta jättelänge nu, men jag har bara inte hittat det ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0