and i fall inlove with you over and over again

Hejsan där i skogen :)

har badat färdigt nu sitter här med mamma och pratar lite och lyssnar på musik :), funderar på att käka lite glass OCH KOLLA PÅ GOSSIP GIRL innan jag går och lägger mig (a) chucks pappa har ju dött :| asså fan :( det fick han ju inte göra :(, och det är nog ingen idée att jag går djupare in på vrf jag inte vill att han ska dö eftersom att ni som inte kollar på gg kommer inte fatta ett fnatt vad jag snackar om :) :D! så hehe, yes.

och jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra imårron, jag vet verkligen inte hur jag ska göra. men jag får vell fundera över natten antar jag. och jag ska ta och smörja in mig för att jag har bränt mig lite ^^ PLUSS att jag ha värsta feta ränderna på mina ben eftersom att jag glömde sola baksidan idag.. så det ser ju lite knasigt ut .. JAJA VACKERT. nog pratat om det! nu ska jag ta och pysa upp på mitt rum och kolla på gg :), sov så gott era små kamelbollar.

kyss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kollar INTE på gg? :) ......



2010-06-25 @ 14:37:42
Postat av: Anonym

fast det är ju lite efter och sitta och hypa över det nu, det var 2007 det började sändas.

2010-06-25 @ 14:39:57
Postat av: Victoria

2010-06-25 @ 14:59:36
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: martina

Heeej... Glad midsommar på dig..

skulle du kunna hjälpa mig välja vad jag ska ha på mig ikväll.. har lagt ut två outfits på bloggen. men kan inte bestämma mig.. Vinner den fluffiga klänning med rosa pradaväska över den tajta klänningen med de skimmrande blåa skorna...??

2010-06-25 @ 15:11:38
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan Hejsan!

Allt bra?



Ha en toppen midsommar! :D

2010-06-25 @ 15:35:25
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0