i love the crazy things you do

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj :D

NU är vi hemma från väääärldens mest underbaraste kväll/natt! vet ni seriöst hur roligt&mysigt vi hade det?! allt började med att vi åkte dit, mitt i skogen (a) och så käkade vi och sånt :) efter det så packade vi upp och bäddade. OCH SEN SÅ RODDE VI TILL ANNEBERG D::D:D:D..... aa eller nästan -.- elin och denise pajjade ju båten -.-  så vi fick gå sista biten haha :) och så babade denise & elin nakenbad och josefin med bikini på :D tillslut så rodde vi hem igen på ngt konstigt väster (eftersom att paddeln gick sönder) men vi kom hem (tillslut) och då vi kom hem så tände vi brasan och 10524567887651345 ljus och så tog vi filtar och så satt vi pch pratade och käkade godis ^^ och så gjorde vi MASSA mer men jag orkar verkligen inte skriva mer nu för jag och martina måste fixa oss för att tjejerna ska komma hit ikväll till mig och så ska vi sova över och göra annat kul :D så vi hörs sen!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0