drick aldrig saft upp&ner

okej.

jag tänkte vell att det är lika bra att jag fortsätter skriva när jag redan är igång :D

fööörst så åkte vi buss någonstans MITT UTE I SKOGEN. där fick vi lära oss om hur man sågade träd, och vad olika saker heter. (väldigt ointressant) så jag tog min tid till att dricka saft upp&ner!.....

OCH DET SKA NI INTE GÖRA FÖR ATT SAFTEN ÅKER UT GENOM NÄSAN! BLÄÄÄ :O helt nasty :(! + att jag fick ett snablans myggbett! ... PÅ MIN TUMME !??!?!?! :O (wierd...)

och sen va det inget med det :)! så efter det så åkte vi då till segerstad!

................okej asså..... det va vell helt okej antar jag ....... vi kollade på grisar..... och på kor..... och gjorde olika uppgifter på olika stationer. fast det va, asså det va faktiskt ganska roligt eftersom att vi verkligen FAILADE TOTALT PÅ VARENDA STATION!. FÖRUTOM PÅ EN ! EN STATION

och då vare så att man skulle få över alla i laget över ett snöre, (och man fick inte nudda snöret)... aa och det vann  vi på :) (inte för att ni kanske fattar, men vi vann iaf)

och sen så... sen så hände det inget mer :) och nu så ska vi fixa färdigt designen och sedan kolla på film :) sov så gott! nattinatti

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0