give me a smile

GOOOOOOODMORROn

shiiit vilken natt asså! :D allt började med att jag och tjejerna lyssnade på musik och lite sånt, senare så bjöd vi hit lite killar killarna, coffe, rezart john vendim jocke atko samson timmy johan martin och sen så hade vi det tevligt och dansade och massa sånt, och lite senare på kvällen så blev det lite drama haha. och vad det handlade om tänker jag inte gå in på :). MEn allt löste sig, och sen så gick de sista kilalrna hem kl 5 på natten.... sååå det blev en rolig kväll :D

och nu har jag packat färdigt (jag ska på konfa läger från idag tills på onsdag men jag ska försöka uppdatera såmkt som möjligt) och vi åker idag kl 4. så... jag måste städa upp det sista och sedan säga hejdå till ein & denise. så vi hörs förhoppningsvis snart,

kyss

 
såhär såg jag ut igår

Kommentarer
Postat av: murre moped (a)

snygggggging!

2010-06-20 @ 17:34:54
Postat av: evelina bajs (a)

men duuuu äääär!<3

2010-06-20 @ 23:23:18
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt tightsen? :)

2010-06-21 @ 00:21:25
Postat av: evelina :D

ginatricot :)

2010-06-24 @ 09:43:38
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0