i'm done trying, if you want me in your life, let me know. bye

SOOOOOOORRRRRRRYYYYY FÖR DÅLIG UPPDATERING! verkligen sorrysorrysorrry! men har haft fullt upp idag! först så kom denise hit, och då hon kom hit så åkte vi till värnamo direkt :)! där käkade vi mat och shoppade lite :), vi va där jättelänge med endå hittade jag inte så mkt faktiskt :/, men jag ska lägga upp bilder på det imån, JAG LOVAR. (jag kan tyvärr inte lägga upp bilder nu, för att martina har mina sladdar till mobilen) meeeeeen iiiiiallafalll!, då vi kommit hem så fixade vi oss och skulle till gnosjö, men det blev ändrade planer, så vi drog till vmo ist och chillade och kollade på film och så  :D, och så näär jag kom hem så käkade jag häagen dazs strawberry & cream och kollade på film med mamma, sen nu så ringde pierre och vi pratde lite :) sååååååå, detta har varit en väldigt stressig dag, men endå rolig :D, men jag lovar att jag lägger upp bilder imån :)!, måste plocka ut linserna och gå och lägga mig nu, imårron är en ny dag :)

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0