i'm hungry

Hej där alla små solfrön!


sovit gott? :) DEt har jag gjort :D, ...........och jag skrev inte igår för att jag va så hiiiimla trött. vi spelade fotbollsgolf, och det va faktiskt skitroligt! och så åt vi massa och sånt och hade2 det jättetrevligt, och på dagen så städade vi hela huset. KUL! VERKLIGEN, JÄTTEKUL. men då det va klart så va det nemasproblemas :D

och nu så är jag ashungrig så jag ska ta och käka frukost och kolla på gg och sen ut och sola. och sen så kommer martiiina hiiit :D::D:D:D: och så ska vi åka bada i gläntan med lite folk :D okej men nu kurrar min mage sönder och den tjatar på mig och säger att den är hungrig så nu måste jag och min mage pysa!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0