LÄS

evelina har tänkt på en sak (som alltid)

att tänkt så va man en statist (eller vad det heter eller hur det stavas) tänk så säger någon såhär:

ngn: SHIT EVELINA JAG HAR VARIT MED I 17 AGAIN !!!!!!!!!!!!!!!!!
eve: VAAAA!?!?!?? OMG VILKEN ROLL HADE DU!?!?!?
ngn: (sätter på filmen och spolar fram till 00.53) DÄR!

eve: VA!?!? vart?
ngn: men shit såg du mig inte -.-?
eve: nej ?
ngn: *spolar tillbaka* DÄR!

eve: men jag såg dig ju inte .-.-'
ngn: *pekar och pausar bilden* DÄR!
eve: men omg, jag trodde att du hade en riktig roll, men du satt i en bil som åkte förbi och visades i en halv sekund UNDER HELA FILMEN! good job!

tänk så säger en såndär sak som är med i 1 hundradels sekund längstlängst bak i folkmassan i en film och skryter om det :o?....................................

wierd thoughts I have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0