dance fucker dance!


hihi this is my boyfriend (a)


Därför älskar vi killar,

Sättet de ser ut när de kliver ur duschen med en
handduk slarvigt knuten runt höften.
De där djupa rösterna de får på morgonen,
Rufsigt hår när de precis är nyvakna
Sättet de så sexigt tar av sig tröjor och skjortor
Att de direkt förlorar ca 75 % av sin hjärnkapacitet när
vi smeker insidan av deras lår,
Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör
bara genom att titta på oss med hundögon tills vi börjar le,
Den där otroligt sköna känslan när de kysser oss på halsen,
När man vaknar mitt i natten av att de pussar en i pannan
Sättet de sätter händerna mot våra höfter och går bakom
oss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk,
Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti deras,
Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket de får
när de försöker få av bh:n utan att lyckas,
Hur de erbjuder oss att låna deras jackor trots att de bara har en
T-shirt under och det är jättekallt,
Hur de ser ut som små barn när de sover, tots att de är hur tuffa
som helst när de är vakna!

amazing huh? :D ;)



Kommentarer
Postat av: Vicci :D

love it men det där med händerna :( ja har nästan lika stora som ozzii boi så liksom :( fast mina är tunnare iofs :) <3333

2010-03-17 @ 15:39:47
Postat av: evelina :D

hihihihi naaaaaaw (a) :D<333333

2010-03-17 @ 16:30:16
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: jocke

jag förloror 110% av min hjärnkappacitet, jag skojjar inte :o

2010-03-17 @ 19:50:28
Postat av: evelina :D

haha... jocke jag vet.. jag vet (a)

2010-03-17 @ 19:59:00
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0