the lightning thief


*dreeeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeel*
okej, GOOOOSH! är han HET eller vad :O?......*evelina drömmer sig bort och dreglar .......(Igen för typ 925473637455554 ggn)* OKEJ, NOW I'M TOTALLY BACK :D! (jag vet att man inte ser hur han ser ut på bilden, jag vet. men i filmen så va han HET)  iallafall, jag och min lilla mamma var på denna filmen nu idag :) verkligen supermysigt! hahhaha och  under bion tror jag seriöst att jag proppade i mig MINST 10 bananaskids!  allt bara försvann ner i magen på typ 4 sekunder :$ ......... INGA KOMMENTARER :| men filmen var toppen iallafall... bara att den slutade SKITDÅLIGT! den slutade inte med en puss (och det va allt jag begärde! bara en liten ytterst ytterst pyttepyttepytteliten puss) men naaaaeh icke sa nicke :).... anyways, nu ska jag ta och kolla på film och sen NANA :) hörs imån!
 
kiss and hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0