...sometimes i have to stop and ask myself: "Why am i so cool"!? :D








thihi! där har ni några utav kvällens bilder :D! jag hade verkligen skitkul idag :D, tack allihopa (a)!  höll på att bajsa på mig så mkt skrattade jag (a) :'D! vi käkade taccos, snicksnackade och kollade på "ringaren i notredam" haha, sen kom en hel drös med killar, jättetrevligt det med :), sen så satt jag och förklarade min extreeeeeeemt braiga bästa uppfinning för amanda som jag tror skulle blivit en STOR HIT :D! hihi jag tänkte att jag skulle göra ett par solglasögon med inbyggd biosalong :D! hade inte det varit HELT AWESOME?! :D tänk att sitta på stranden, sätta på sig sina brills och så BAAM när du tagit på dig dom, jaa, då jävlar satt du i en biosalong :D!, sen så kunde du välja en helt valfri film genom att trycka på de snygga upp&ner knapparna på sidan av solglasögonen, och det bästa är att du är helt ensam i denna biosalong, så du kan springa runt som en galning där inne utan att ngn klagar på dig, och du kan ju också alltid ta av dig naken och springa runt där inne, jaaaaa ni, ALLT ÄR MÖJLIGT I EVELINAS TANKAR!.. men sen funderade jag också på att göra detta Officielt, så att alla som ville kolla på bio kunde sätta på sig dessa brillor och umgås med folk samtidigt :D (och sjäälvklart så lyser soligen igenom glasögonen utifrån så att man inte får "fulavitaglasögonstreck"), men de är isolerade från insidan så att solen ABSOLUT INTE lyser in :D) och sen när ni har kollat färdigt på filmen, ja så va ni HELT PLÖTSLIGT HELT MYCKET BRUNARE, JAHAJAAAA :D!
VAD SÄGER NI? AINT THAT AWESOME? :D.... ohyeaaah, i know you would TOTALLY love my superduperbrillz ;) hihihi men nu ska jag soova :) så nu får ha det så bra ni som läste allt detta :D

bajsbajs & nattinatti ♥

-dagens random: visste ni att när man fiser så fiser ni ut 3 % bajs? :O :s WHAHAHAHAHHAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0