-.^

hejsan hoppsan :)

nu har vi käkat, och jag å cassandra har spelat fia :)
och nu ska vi kika på spiderman :D  (småbarnen ville kolla på den............)

haha. nu vid matbordet så sitter vi och äter och så börjar jag:

e:  ey johan, skicka salladen
c: men evelina kalla han pappa *blänger på mig*
e: haha, men lilla cassandra han är inte min pappa
c: va? -.^ *tittar  ännu mer snett på mig*
e: ja min pappa bor i stockholm :)
c: aha -.^

e: japp
c: men varför har du din säng här då?
e: (???????!????!?!??!?) HAHA vad säger du? xD
c: ja vrf har du din säng här? sover du här?
e: ja det gör jag?  
c: gör du? :o
e: jaa?

c: bor du här då?
e: MEN SNÄLLA CASSANDRA JA DET GÖR JAG. JAG BOR HÄR OCH JAG HAR MIN SÄNG HÄR.
c: men vem är din mamma då?
e: min mamma är hon som pratar i telefonen? :s (mamma pratade i telefonen)
c: ahaaaaaaaa... så det din mamma ? :O!
e: ehm.. ja? :s
c: aha.... okej


(?)

jaa. där ser man. .... okej snacka om meningslöst inlägg.. hejdå

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0