dangerous

Hello good morning

gick upp halv 9 för att lägga tildas mat i blöt. går upp och somnar om. kl 9 ringer alarmet och jag dör så trött är jag. men jag blev helt enkelt tvungen att dra mig upp. OCH DÅ SER JAG ATT MY LILLA PLUTTEN SÖDERBERG HAR SKRIVIT SÅHÄR TILL MIG.

m: hej eve :D, ska du på alice konfirmation? <3
e: och jag, (med min reaktion som är lika pigg som en död fisk som har ätit en mammut och sedan stekts sönder på land.. och sedan ruttnat) svarade: när är den? <3

m: den har redan börjat :)


P A N I K  !

så det va att dra på sig kläder på 2 minuter, sminka mig och sen kom my, och så skjutsade jocke ner oss till missionkyrkan. och detta, detta kallas panik.

och nu så ska jag å vicci ner och äta frukost (a)

kyss


härliiiiiiiiigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0