don't hurt me again, cuz i've really had enough

tjena mellan bena :D

sitter
här nu och käkar nudlar och kollar på den söta lilla vitsippablombuketten jag och samson plockade innan hihihi ^^, och jag måste verkligen säga att jag är verkligen död. asså seriöst, sen igår... det är hemskt :(.. och det värsta är att jag och samson ska ut och plåga mig idag igen :(.. JAG VILL INTE! fast jag måste så det finns inte så mycket att göra :)!

och btw, idag igen så tappade jag ut aaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaalllaaaaaa min sablans jävla halstabletter  igen. seriöst på 2 dagar har jag tappat alla de småttingarna 629475629198651984 ggr, aa eller dom har typ smitit ut..och sen har jag då glömt stänga påsen och då har alla trillat ut...

jag tänkte sätta på lite te och kolla på film nu så vi hörs sen.. om jag inte dött........ eller svimmat av......... eller tappat andan......... och nu blev jag sugen på digistive.......... och hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0