fan vad lågt

hej :)

jag skrev inte igår för att jag inte orkade, kl blev halv 12 och jag orkade faktiskt inte sätta på datan och skriva ett inlägg :). ja så då va det ur världen.

men idag så har skolan varit helt okej :) först matte. och jag fattar iiiIIIiIIIiIIiIiIIIIngenting :)
sen så hade vi engelska. tråkigt som vanligt. och sen så hade vi ju då HEEEMKUNSKAAAP MED BRITTAN!

höhö... kul.................................... naeh men jag ba skojjar :) det va helt okej, vi gjorde 3 rättersmiddag. skitgott faktiskt :)

och tillslut, sista lektionen så hade vi SO :) och jag blev nästan klar!

G O   E V E   G O   E V E   G O   G O   G O   E V E 

och nu så sitter jag hemma :) och måste plugga på engelskaprovet nu snart. så vi hörs senare bloggen :)... om jag inte lägger in ett randominlägg då... som kan hända..

jaja. det märker vi :)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0