fuck you right back :D!

yessss. här sitter jag nu, nyduschad, helt död och fräsh :D! det va jättekul att vara ute och jogga med samson och rezart :D, min kondition börjar redan bli bättre :D and thats

T O T A L L Y   A W E S O M E !

hm.. vad ska jag skriva mer?  att denna dagen varit fettknasig, jobbig, störande och rolig :D

fettknasig: för att mina tuggumin försvinner hela tiden :o, ... det är säkert ngn som tar dom *evil eye*

jobbig & störande
: för att jag alltid glömmer stänga min halstablettpåse och så trillar den ALLID ut från mitt skåp upp&ner och sen helt plötsligt PLADASK så ligger alla 1283650298765234568754 tabletter på marken och jag kan inte äta dom -.- jag har seriöst köpt 3 NYA JÄVLA halstablett paket -___________-

& rolig : för att jag har varit med vicci, samson & rezart idag :D

men nuuuu ska jag ta och ÄTA FRUKT och en sova :D


nattinatti ♥


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0