Heart of a Soldier

NU ÄR JAG HELT DÖD.!

jag har varit ute och sprungit med samson. och tror ni jag överlevde? NEJ, men konstigt nog så dog jag inte :o
jag typ... dog nästan... eller asså jag dog, men jag lever :D

heheh, snacka om rolig dag :)... fast joel va skiiittaskig och smackade mig på mitt lår och nu har jag en jävla hand på mitt lår. TACK! =) DET VA PRECIS VAD JAG BEHÖVDE! ... och, jag har ett under att berätta för er som läser detta nu.

Evelina Sellén har inte ätit godis eller några bakelser PÅ 2 FKN DAGAR!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI ELLER?! ... nae inte jag heller, så nu ska jag ta och lägga mig och äta en strumpa med 5 apelsinöron... okej nej, nu ska jag nana. sov så gott allesammans.


nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0