hey i'm in the band!

tjosan i trosan!

nu har vi käkat klart och pratat och skrattat så det stått härliga till! OCH VET NI? :D
jag är ju faktiskt evelina ^^, så jag kom på värsta idéen!

imårron så ska vi träffa lite folk, och då så ska jag lekA DÖV :D HAHAHAH så då så ska vi snacka "teckenspråk" vilket menas med att göra lite roliga knasiga helt random tecken :)!

okej! det va en rolig sak. :) nu så ska jag berätta om dagen :)!

vi åkte till halmstad.. MEEEEn vi stannade i ullared en snabbis och drog senare till halmstad.
hittade lite nödvändiga grejjer som spännen, hårtoffsar nagellack och massa annan skit haha.

och jag är megasuperdupertrupertrött så jag ska överlämna den söta datan till sahra nu så hon ska skriva på sig lilla bloggis :D!

såÅÅÅååååååååååååÅ0åååå. piss och nattinatti!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0