i love the crazy things you do

HEj :)

är hemma ifrån vicci och har städat mitt rum *stolt*
vi pluggade lite.. (lite) och sen så snackade vi lite :)

efter det så blev jag tvungen att dra hem och städa.
OKEJ MEN NU. SKOLDAGEN!

idaaaag så spelade vi beachfotboll på gympan :D:D:D:D::D SKIIIIIIIIIIIITKUUUL :D:D hihi, det va verkligen skitkul! och så gjorde jag mål med VÄNSTERN (!?) japp. där ser ni. mirakel KAN FAKTISKT HÄNDA. :)

och sen förvandlades beachfotbollen från beachfotboll till.... rugby HAHAH! AAAAAaaAAAaaaAaAaAwesome!

sen så hade vi matte :). OCH det va dåååå vi gjorde en såndär nummerlogoli..nummerlogi.... nummerologi.. eller vad det hette :) det va väldigt coolt för att precis allting stämde, (förutom en sak som inte stämde in på mig) och det va att jag va arg.. och det stämmer inte på långa vägar haha. :D

så. jag tror faktiskt på nummerblablablalogibajs :D det är vetenskap!
man liksom räknade ut siffror från sitt namn :D, och siffrorna symboliserade vem man va helt enkelt :D

oooooch seen så hade vi mat. och efter maten så fick samson jag jocke & sahra skjuts vidare till lilla jonas :D!
och där så tog jag och samson glass :D.... och det va inte lite glass vi tog.... hahaha :D vi åt nästan upp jonas 3 glasspaket ! HAHAHAH!   ................ sorry jonas (a)

MEn så blev det! ,... jag menar, glassen måste ju ätas upp nåååångång (a)


och nu sitter jag här i min säng med ett täcke och lite glass OCH TOTALT FKN LADDAR SÖNDER för NUU SKA JAG KOLLA PÅ GOSSIP GUUURL!

HAVE A GREAT DAY!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0