If you don't know me, don't judge me.

godmorron allihopa :)


sitter nyduschad i saHras friggebo :D hihih jättemysigt faktiskt :)
när jag vaknade idag så satt lilla saHra vid datan och jag va helt död i ca 4 sekunder, TILLS jag fkn FLÖG upp och slog i huvudet i våningssängen för att jag kom på att jag hade somnat igår, och då jag kollade på mobilen så hade jag ett antal sms i inkorgen hehhee.

& sen så blev jag och saHra skiithungriga och gick in och käkade frallor ^^

så vi satt där inne så satte vi självklart på teven. och då så gick Barnen i bullebyn :D
och då blev jag och saHra kvar ett ganska bra tag (a)

och sen så gick vi in i friggan och jag duschade. :)
heheh. så så har min dag börjat :)

och nu ska vi fixa oss och sedan dra oss till frösakull med vicci :D

kyss


Kommentarer
Postat av: sahra

<33

2010-05-13 @ 14:00:01
URL: http://saahragillberg.blogg.se/
Postat av: evelina :D

<33

2010-05-14 @ 21:04:31
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0