köttbullar i näsan

gooooooodmorrron :D:D:D:D:D::D::D::D:D:D::D:D:D::D:D

jag har sovit i 3 timmar inatt :)! den ni! jag är verkligen BAJStrött. hehe men jag och fanny gick upp och käkade macka för typ 5 min sen och det va så hiiimla gott :)

haha gårkvällen, haha fyfan, jag, akwasi kevin och samson lånade joels BERRY och körde runt i hela anderstorp och hade det så jäävla kul! seriöst akwasi som är värsta muskelknutten blev skiiiträdd och skrek lite HAHAHHA och det va jättegulligt :')

sen igår natten kollade jag på rovdyr :|

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!
FYF*****************N seriöst den är så himla snablans läskig! :|

hehehehe, och idag så ska jag ut och springa .............. shitt......

men vi höres senare :D

piss ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0