MY FKN BAD!

:o....

*tyst minut*...

eeeeeeh... hehe sorry för en extremt dålig uppdatering (a)
IAF. igår så kom lilla älsklingen jennier hit och sov över här :D och sen kom några andra också :), vi kollade på film också :D .. the ruins *evil eye*

DEN VA SÅ JÄVLA BRA .. OCH LÄSKIG :D:D::D:D, usch fiifan :D

hheehe och sen så sov vi... INTE!
jag har fan inte sovit ett enda piss inatt ! hahaha jag har varit vaken i över 24 timmar. hehe yeahyeah :D

så ... öh ja, jag är skittrött nu :)

och sen nu så har vi varit nere på ica och handlat vindruvor,dippmix och gurka & godis :D, vi ska dippa gurkan i dippmixen (a)... så himlasnablansbajsbajbajsgott (a)

hehe och så ska vi ju kolla på film med (a), i mitt mörka rum HIHI. 

"the strangers"

usch :D den är med läskig :D..men nu ska vi kolla på film dåra..

kyss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0