nemen bajs vad härligtttttt

jag gick in till lilla viccis säng för att sova (EFTERSOM ATT JAG SOV 3 TIMMAR INATT)

och nuuuu, nuuuuuu vaknar jag av att fanny, sahra och vicci är rummet som jag sover i och så sätter på celindion - my heart will go on PÅ DEN HÖGSTA JÄVLA VOLYMEN!


OCH DÅÅÅ, DÅÅÅÅÅ MINA KÄRA VÄNNER, DÅÅÅÅ SÅ sätter jag på min Ipod PÅ HÖGSTA VOLYM för att ÖVERRÖSTA denna otroligt HÄRLIGA remix av 4 vackra stämmor... och tror ni jag lyckas Eller?  NEJ.

det spelades TVÅ olika låtar i TVÅ olika tempon MED FYRA olika vackra stämmor.

tror ni att jag dör eller? -_-


nooo00oo00oooo00000oo effence, men nu är jag riktigt döv. riktigt riktigt hörselskadad och mer döv än vad jag redan är -.-''''''

så nu. ska jag ta och ta på mig hösselskydd och somna om.

nattinattii

Kommentarer
Postat av: fanny :)

HAHAHAHHAA, eveelina, tat lugnt (aaa)

2010-05-09 @ 19:14:59
URL: http://ffaanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0