jag andades in en nudel :(

omg. godmorron allesammans. nu kommer 1 lång inlägg, så läs & ENJOY! :D

fyfaaaan vilken natt. asså seriöst den va legendarisk. fest hos sandra va det först :) och innan festen började så grillade vi och sånt mysigt :) man träffade massa nytt folk man aldrig sett innnan haha. men seriöst, den va skitsoft :)

sen så va det efterfest hos jacob, vi va la 5 eller 6 pers som åkte i BERRY (joels moppebil) HAHHAHA kevin körde och linus satt där fram, där bak satt jag ladan och joel i baksätet, och vi liksom, hur ska jag förklara, .. juste (i) vi typ satt i sked :D.. a elr på någon konstigt vänster, och så körde kevin,...aaa inte lugnt iallafall så jag satt och totalt RÅÅÅMOSADE ladan, och joel totalt RÅÅÅMOSADE mig.
så jag är lite mos idag med andra ord. haha :D

men jacob gick hem, vilket betyder att alla vi kom fram före han, vilket betyder att vi är ensamma i typ världens största hus och ingen är hemma :D:D:D:D:, OCH VAD GÖR MAN DÅ!? :D

JO MAN TAR MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! hahah så då han kom hem satt alla i köket och åt nudlar ^^, .... han blev ju lite smått tjurig men äh det gick över sen :), OCH JUSTE :( jah satte en nudel i luftstrupen när jag skrattade och den sitter fortfarande kvar där :(! HAHHAHA jätteobehagligt :o :D

och sen då vi käkat så blev det paarty :), och nakenbad *dregel* (alla killarna gick utan tröjja bara), och då befann jag mig helt plötsligt inte i jacobs hus längre :o! UTAN JAG BEFANN MIG I FKN HIMLEN! FATTA! de flesta hade ju 6-pack, och jag... nae fyfan, det va helt gudomligt,

och sen så hände en till sak, men det tänker jag inte ens berätta. hahah men som ni märker så har jag haft en jävligt lyckad och rolig natt.

och nu måste jag förstöra stämningen och berätta att jag måste plugga, sitte inne och plugga på BAJSFYSIK när solen skiner som aldrig innan för att jag har prov imån. bajs också.

men nu ska jag käka upp min frukost bara :D

pusss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0