we can do it real big, bigger then you ever done it. i want this forever

Lite info om Evelina :)



* när jag äter mina mackor så äter jag alltid runt själva mackan :) dvs att jag ALLTID äter upp kanterna först, och detta har jag faktiskt alltid gjort. :)

* sen så hatar jag småglin som tror att kan mucka med dem som är 4 år äldre. skriker fula ord och springer därifrån sen. jävla skitungar. visa respekt för dem äldre :o!

* jag lyssnar alltid på min ipod. har alltid i ena snäckan i örat. jag är verkligen beroende av min ipod. jag har alltid med den vart jag än är eller ska åka, jag måste bara alltid ha med min bebis.

* jag säger alltid att jag ska plugga men jag gör det aldrig, jag läser den första sidan, sen så somnar jag eller skiter i det.

* jag stör min på folk som fotar äpplen under en vattenkran och tror dom är värsta jävla superfotograferna xD


* min närmsta killkompis är samson, han är min ena halva och utan min samson hade jag seriöst inte levt. han fyller mig & min dag med massa glädje som ni ALDRIG ens skulle kunna föreställa er om ni inte upplevt den själva.

* jag har en storasyster i jönköping.

* jag skrattar minst 3 timmar varje dag. (no kidding)

* jag kan aldrig vara tjurig, om jag nångång är tjurig (vilket aldrig händer) så hittar man mig i ett hörn 3 minuter efter skrattandes och gladare än någonsin.

* JAG HATAR FKN DISKTRASOR. AAAAAAAAAAAAAAAAAH. JAG HATAR DOM MEST I HELA VÄRLDEN. USCH!



ENJOY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0