MAKE ME SAY


hallå i stugan. :)

ligger i sängen och pluggar. skittråkigt. och inte bara det! hela dagen har varit tråkig och taskig!

jag drömde världens sjukaste dröm
vaknar av att jag brottas med mitt täcke, kunde inte somna om, gick upp och GJORDE LÄXOR KL 5 PÅ MORRONEN!? :O sjukt, kollar ut genom fönstret.. OCH DET SNÖÖÖAAAR JAAAJAJJAJAAAAAAAAA :D:D::DD:D

så när jag sen ska gå till skolan, ja, då, dååååså har jag motvind.. så ALLA 98765456780987667 snöflingor åker rätt in i ögonen på mig :o och jag halkar och har mig. sedan lyckades jag lägga halva tröjjan (VIT TRÖJJA) i min gulash soppa ! :D (stavning-.-)
sen på vägen hem så blir jag mulad från topp till tå. så jag lägger inte in någon dagens köttbulle idag, för jag skulle bara se ut som en blöt katt. SÅÅÅ. det va allt för mig. återkommer nog imån :)

ööööööööö :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0