12. 49



* the script - for the first time ♥

* vintern är påväääääg!

* fest

* när det regnar ute och man är inne och myser och kollar på film & dricker varm oboy ^^

* IDOL

* helgen!

* turkiet!



*  förkylning & feber! (n)

flugor som smitit in i mitt rum, som man ALDRIG får fast och bara surrar runt och är allmänt jävla störande.

* saknaden efter dig.

* att det inte blev bowling med min lilla lilla mormor i helgen :(

* FACEBOOK. DIE FACEBOOk. jag hatar facebook. säger som alice brukar säga " may the force be with you facebook..."

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lägg upp bilder från turkiet! :D

2010-10-01 @ 17:29:48
Postat av: evelina :D

jag ska göra det när sladden tittar fram! :D

2010-10-01 @ 23:09:21
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0