LOVE YOU GIRLS!


heeeej.

är värsta superduper mega trött och kommer somna när som helst. :) har uppdaterat väldigt dåligt idag för att...
efter skolan åkte jag och mamma direkt till gvd och kollade på vinterjackor, det hängde med ett å annat hem ^^, sen när jag kom hem så bestämde my, alice & jag att vi skulle gå ut och gå :D.
vilket va PRECIS va vi gjorde! ut i det otroligt fina (fula) vädret. vi skrattade oss igenom heeela rundan, dvs i över 1 timma. å alice diskret som hon är, sprang och pallade äpplen och trillade och tappade alla äpplena och skrek :). my och alice åt upp dom, och lilla my började rapa :). (my rapar av äpplen)

och sen efter 4876543456 år så kom jag hem! :D och nu är jag heeeeelt slut!
hörs imån. ZzZZzzZZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0