POOP


HEEEY WASSAAAAAPPPP :D
sitter heeeelt utmattad i sängen i mitt nattliinne och gäspar för fullt :)
har inte uppdaterat på hela dagen bara för att kl halv 10 (kill me) som sagt, halv 10 på morronen så väcker mamam mig och säger att vi ska till mina kusiner och sedan titta förbi på lager 157 :D, vilket va precis vad vi gjorde :)
hittade 2 tröjjor.. fanns inte så mkt *sadface* :( sedan så åkte vi hem.

halv 7 åkte vi till familjen gunnarsson och käkade got mat och firade lille agnes :')
senare på kvällen satt jag ebba & matilda och spelade buss :D ASSÅ DET ÄR SÅ JÄVLA KUL :D, man va typ små apor som gjorde massa olika.. ja vad ska man säga.. typ juste (i) olika banor. :D SKITKUL! (Y)
och nu har vi kommit hem och jag ska ner och tvätta av sminket och sedan krypa ner under täcket och kolla på TOP MOOODEL :D. have a gr8 night. :)

oooh, btw, jag har alla bilder på datan från turkiet nu, så till er som frågar, dom kommer dyka upp nu snart om någon dag i bloggen :D. annars, nattinatti


här har ni en snygging bild på willliam från turkiet :)
buenos diaz! .. aa eller godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0